عزیزم عدد ان تی من ۱/۷۷ بود ریسک زدن تو ازمایش سلفری دادم شفیعی ۹ تومن شد ۲۰ روزه هم جوابش میاد شما هم بده که استرس نداشته باشی
سونو انتی دادم ۲/۳۶بود آزمایش سلفری دادم خداروشکر سالمه نگران نباش
وای یادخودم افتادم توهمین ایام عید سونو دادن ان تی دقیقا همین بود ازمایش سلفری دادم خداروشکر سالم بود نگران نباشسلفری از دی ان ای جنسن خیلیییی دقیق تر ازمایش میگیره ازمایششم مثل لزمایش خون هست از خودت خونمیگیرن ولی جوابش طول میکشه بیاد یکمی هم هزینش بالاس
عزیزم بعضیا اشتباه میکنن سلفری چیزی نیست که فدات شم تازه دقیق ترم هست برو ایشا الله خیره... کدوم سونوگرافی انجام دادی
ن عزيزم اصلا نترس برا منم٢.٥٥ بود مدل قرار گرفتن بچه درشت بودنش همش تاثير داره بدون نگراني سلفري بده انشالا ك مشكلي نيس🎈
باید زیر۲ باشه. خیلیا بالاتر بودن خداروشکر سالم بودن .سلفری بده خیالت راحت بشه. شک سندروم داون میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.