عزیزمگوشیتون s23اولترا هست
درخواست میدی گل
من كه هيچ كاري نكردم منتظرم اوضاع اروم شه😢
من برای پسرم تو باغ انداختم مادرشوهرم زهر مارم کرد دیگه ام براش تولد بزرگ نمیگیرم فقط سه نفره ،امیدوارم برای شما خوش بگذره
اخ خواهر تولد پسرمم دو روز دیگ اس منم مثل تو هیچکاری نکردم💔 تو این اوضاع اصلا دستو دلم بکاری نمیره
وای سعی میکنیم یه تولد ساده بگیرم بعد ک اوضاع اروم شد میبرمش واسه عکاسی
همین ک بچس چیزی نمیفهمه
عزیزمتا دوروز میشه همه چی رو اوکی کرد
من تولدشو زودتر گرفتم بخاطر کار شوهرم
یعنی ظهری زنگ زدن که فردا صبح باید بیای ترکیه ب تولدشما ۱۵ روز مونده بود
منم دلم نیومد شوهرم تولدش نباشه
همون ظهر اول دسر فوری آماده کردم سریع رفتم بیرون بادکنک و کیک و میوه خریده
و تواین تایم سالاماکرونی هم آماده کردم تولدشم ب قشنگی برگزار شد
تولدش هم پیشاپیش مبارک🥰
منم ۱۰ ام تولدشه قرار بود ببرم فضای باز و کیک و تولد سه نفری ولی اب و هوا داغون شده 🥲🫡
چه ایده ای دارید؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.