۹ پاسخ

اگه غذای‌خودمون خوب باشه مال خودمون اگه معمولی باشه براش یهچیزی جدا درست میکنم

برنج و خورشت مارو نمیخوره، باید بنجسو شفته کنم و یا خوب نرم بکنم. یعنی برنجم نو پختم. موقع دم گذاشتن مال اونو ای میریزه ک زیاد دم میزارم
یه مدت نیم دانه اینقدر میجوسوندم کامل وامیرف،بعد ابکش میکردم دم میزاشتم و اب خورشت می‌ریختم و یاهمون خالی میدادم راه افتاد

اینم بگم بچه من تو یه سالگی نمیخورد، این ماه های اخیر رو میگم. میخام بگم شاید شفته کنی بخوره

هرچی خودمون بخوریم

مختلف درست کن چند بار در هفته بدونی ذائقه اش چیه گاهی هم غذای سفره کم کم

غذای سفره امروز ناهار مرغو برنج خوردن شام ماکارونی

هرچی خودمون بخوریم

غذای سفره مگه اینک غذامون فست فود یا چیزی باشه ک‌مناسبش نیست اونموقع یچیز دیگ براش درست میکنم

همش براش غذا درست میکنم
فیله مرغ و برنج یا سوپ یا گوشت کوبیده

غذای سفره

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان بالام مامان بالام ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی