۳ پاسخ

دکترت کی بود؟کدوم بیمارستان زایمان کردی؟راضی بودی؟

مال من تا 50روز کلا درد داشتم تازه بعد 2ماه خوب شده
ببین پماد آلفا بگیر عالیههههع روزی یک بار بزن زودی خوب میشه

هوفففففف خدا صبر بده 🥲🥲🥲🥲☹️❤️

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی