خانومایی که عفونت ادراری داشتین دکتر چه دارویی داد؟

۱۰ پاسخ

ب من قرص این قرص رو داد

تصویر

نیتروفورانتنوئین فقط ده تا دونه بهم داد روزی دو تا با مصرف مایعات خیلی خیلی زیاد که خداروشکر خوب شد.

سفکسیم داد

سفکسیم 400هر 12ساعت یه دونه

هر دارویی نگیر استفاده کن
درصد عفونت هرکس با اون یکی متفاوته

سفالکسین ۵۰۰و آزیترومایسین

پماد واژینال خداروشکر ۷ روز استفاده کردم خوب شدم

آموکسی سیلین و اب فراوان
چون سنگ ریزه هم داشتم 🤦🏻‍♀️

منکه سر بارداری قبلی و الانم عفونت ولم نمیکنه
هم سفکسیم میخورم
کاهیم آزیترو میده
ولی باز برمیگرده
الانکه قارچم گرفتم پماد داده

برودکتر ببین چی میده بهت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری