ب من قرص این قرص رو داد
نیتروفورانتنوئین فقط ده تا دونه بهم داد روزی دو تا با مصرف مایعات خیلی خیلی زیاد که خداروشکر خوب شد.
سفکسیم داد
سفکسیم 400هر 12ساعت یه دونه
هر دارویی نگیر استفاده کن
درصد عفونت هرکس با اون یکی متفاوته
سفالکسین ۵۰۰و آزیترومایسین
پماد واژینال خداروشکر ۷ روز استفاده کردم خوب شدم
آموکسی سیلین و اب فراوان
چون سنگ ریزه هم داشتم 🤦🏻♀️
منکه سر بارداری قبلی و الانم عفونت ولم نمیکنه
هم سفکسیم میخورم
کاهیم آزیترو میده
ولی باز برمیگرده
الانکه قارچم گرفتم پماد داده
برودکتر ببین چی میده بهت عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.