من حتی وقتی ترشح و سوزش ندارم هم هرچی آزمایش میدم عفونت اداری دارم اندام تناسلی هم خارش ندارم ولی بدنم خارش میگیره مخصوصا قسمت داخلی رون هام 🥲
من سوزش و اینکه نمیتونم با فشار ادرار کنم ترشح دارم و تکرر ادرار دکترم بهم اموکسی سیلین و مترونیدازول داد مصرف کردم ولی تغییری نکرد
هیچ علائمی
ترشح ابکی زیااااد
سوزش میشه.تکرر ادرار میشه.
ترشح پنیری میشه.
یه موقع هم علائمی نداری ولی ازمایش نشون میده داری
تکرر ادرار و سوزش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.