خانمایی عفونت ادراری داشتین چه علائمی داشتین

۶ پاسخ

من حتی وقتی ترشح و سوزش ندارم هم هرچی آزمایش میدم عفونت اداری دارم اندام تناسلی هم خارش ندارم ولی بدنم خارش میگیره مخصوصا قسمت داخلی رون هام 🥲

من سوزش و اینکه نمیتونم با فشار ادرار کنم ترشح دارم و تکرر ادرار دکترم بهم اموکسی سیلین و مترونیدازول داد مصرف کردم ولی تغییری نکرد

هیچ علائمی

ترشح ابکی زیااااد

سوزش میشه‌.تکرر ادرار میشه.
ترشح پنیری میشه.
یه موقع هم علائمی نداری ولی ازمایش نشون میده داری

تکرر ادرار و سوزش

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مَهدیار🩵🐻👶🏻 مامان مَهدیار🩵🐻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد