بچم تودستگاهه نمیخوام شیرم خشک بشه چه کارکنم چطوری بدوشم

۶ پاسخ

شیردوش

با شیردوش فقط میشه دوشید با دست نمیشه، الان حجم شیرت کمه بعیده شیرت کافیش بشه

با دست خیلی بهتره یا شیردوش برقی
با شیردوش دستی شیر من کم شده بود ولی با دست که میدوشیدم زیاد شد

شیردوش

با دست یا شیر دوش

با شیر دوش بدوش

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان مرتضی مامان مرتضی ۱۰ ماهگی