حرف بدی نزده بنده خدا
از جنبه مثبت ببین قصیه رو
اینروزا با این تورم و گرونی کدوم مادرشوهری فکر قربونی واسه نوه س ؟!
من ک رسماً اعلام کردم گوسفند نکشن فقط درخت بکارن
قربانی بعد از به دنیا اومدن بچه همون عقیقه کردنه ، از سنت پیامبر هست برای سلامتی نوزاد اینکارو میکنند، یه بره کوچیک بخواهید بگیرید تقریبا نزدیک ۳۰ م میشه
عزیزم به حرف دکترت گوش بده، به مادر شوهرت بگو اگر ممکنه دیرتر قربانی کنند.
هر وقت قصاب پیدا کردن هیچ اشکالی هم نداره
عزیزم کدوم بیمارستان میری ؟
چه ربطی ب تاریخ داره؟
ای خدا چرا ما با این مادرشوهرا انقدر لجیم
خب میخوان برات قربونی کنن دختر بنظرم ۱۵ ام برو تاریخشم قشنگ میشه
به مادرشوهرت بگو دردم گرفته مجبور شدم برم
ب اون چع خب🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.