میگمااااا این نسل ما چرا شیکم ندارن چخبره
من این قدر ورم کردم که داره حالم از خودم بهم میخوره تو اینه خودم نمیتونم نگاه کنم بعد عکس بگیرم🥹🥹🥹
ژست زیاده عزیزم بری خودشون میگن
اینه یکی هم
یکی اینه
من سر بارداری اولم تو بیمارستان ماه 8تا زایمانم بستری بودم فقط 1هفته مرخصم کرد سریع رفتم آتلیه عکس گرفتم و بعد دوباره بیمارستان بستری شدم تا زایمان کردم
من تو حیاط خونه ی مادرم عکس گرفتم
فقط برای اینکه یه روزی بهش نشون بدم
من نگرفتم فکر نکنم بتونم بگیرم خیلی گرون شدن آتلیه ها فقط شاید تو خونه چند تا عکس یادگاری بگیریم
ما منتظریم شکم در بیاریم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.