منم ۳۲هفته بود گرفتم خیلی قشنگ شده عکسام
من هیچ جوره عکس بارداری تو کتم نمیره😁
من 36 هفته گرفتم خیلی خوب شد
میگن تا ۳۲ هفتع بگیری بهترهچون بعدشمادز ورم داره شاید خوششنیاد
34 هفته گرفتم هنوز نداده عکسامونو
نگرفتم چون از اول خونه خودم نبودم قراره هفته دیگه برم خونه خودم سیسمونی چیدم چندتا تو اتاقش عکس عادی بگیرم همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.