مادرا اپتامیل بهتره یا ببلاک؟

۴ پاسخ

وایلش چون رفلاکس داشت ببلاکarدادم ک مخصوص رفلاکسی ها بود بعد 7ماه ک معده جمع شد اپتامیل دادم هردوتاش راضی بودم

آپتامیل پرونترا

بیشتر دکترا وقتی بچه تازه بدنیا بیاد فقط اپتامیل میدن

من اپتامیل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی