۵ پاسخ

اپتامیا سبک و نزدیک به شیر مادره، ببلاک هم خوشمزه و وزن دهیش خوبه

اپتامیل یک ، کمرنگه روش اون خوبه پررنگه سنگینه

آپتامیل

من آپتامیل میدادم نمیساخت به بچم

هر دو خوبن
ابتامیل سبک تره
کامفورت برا نینی های نارس بهتره

سوال های مرتبط

مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی