۴ پاسخ

اره گاهی درد دارم

ارههه

میدونم درد کاذبه
کلاس بارداری میرفتم
ماما گفت تو هفته 34تا 36 پیش میادو عین پریودیه دردش بهش میگیم درد کاذب یعنی درد زایمان نیست
و برای اماده شدنه رحمه عادیه
یجورایی همون ماه درده

من حس میکنم کمرم یکم مث دوران پریودی درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی