سلام کیا بچشون آخر خرداد دنیا میاد؟

۲۶ پاسخ

من وسطا خرداد سزارین ایم

من بچم اواخر خرداد دنیا میاد

من تاریخ طبیعی زایمانم اخر خرداد ولی سزارین میخوام میاد وسطا خرداد

منننننننننننن

من

من✋🏻

من ۲۰ خرداد

من 🫠 طبق انتی ۳/۲۰

من 25خرداد برام زده طبق انتی

من❤️😍

من انتی زده ۴/۴ولی انومالی زده۳۱/۳

من😁😁

من اخر خردادم ولی چون سزارینم 10روز میام جلو 🥰

من ۲۵ خرداد

خودم زده ۳۰ خرداد

منننن

من ک ای کاش خردادی نمیشد

من😍🤩🤩🤩

منم تو دلیم ۱۹ خرداد درس روز و ماه تولد خودمم
خیلی ذوق زدم🥰🥰

من ولی دوس ندارم خرداد 😐

✋✋✋✋✋

من یا اخر خردادم یا اول تیر😊سزارینم

من اگه سزارین بشم وسط خردادم احتمالا

مننننن😍

احتمالا من

من😊😊😊

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد