من وسطا خرداد سزارین ایم
من بچم اواخر خرداد دنیا میاد
من تاریخ طبیعی زایمانم اخر خرداد ولی سزارین میخوام میاد وسطا خرداد
منننننننننننن
من
من✋🏻
من ۲۰ خرداد
من 🫠 طبق انتی ۳/۲۰
من 25خرداد برام زده طبق انتی
من❤️😍
من انتی زده ۴/۴ولی انومالی زده۳۱/۳
من😁😁
من اخر خردادم ولی چون سزارینم 10روز میام جلو 🥰
من ۲۵ خرداد
خودم زده ۳۰ خرداد
منننن
من ک ای کاش خردادی نمیشد
من😍🤩🤩🤩
منم تو دلیم ۱۹ خرداد درس روز و ماه تولد خودمم
خیلی ذوق زدم🥰🥰
من ولی دوس ندارم خرداد 😐
✋✋✋✋✋
من یا اخر خردادم یا اول تیر😊سزارینم
من اگه سزارین بشم وسط خردادم احتمالا
مننننن😍
احتمالا من
من😊😊😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.