من هم موسلین خریدم هم خزدار
یدونه نازکم بگیر
برای تابستون پتو خزدار خیلی گرم میکنه
ی نازکم بخر خب چقدره مگه 350 تومنه نازکا
من خز و پارچه خریدم ولی برای خرداد که میاد از دورپیچ نخ پنبه که تو ست ۱۳ تکه هست استفاده میکنم چون فکر کنم خز گرم باشه
موسلین بگیر
من هم پتو بافت خریدم هم قنداق فرنگی
دوتاشو میبرم بیمارستان
اما میزارم تو قنداقه بچه رو
عکساشو گذاشتم
منم خزه داخلش ی ست سیزده تیکه هم گرفتم نخ پنبه
منم مخمل گرفتم. بچم. خردادی. زیاد گرم نیس. جنسش مناسب چهار فصل
من دورپیچ حبابی ساده گرفتم ۲۵خردادم
من سرویس خواب گرفتم خودش پتو دورپیچ مخمل داشت اون خزدار برای اون موقع خوب نیست
قطعا گرم میشه بزار برای پاییز زمستونش، من موسلین ترک خریدم چون بچه تابستونه
من هنوز نخریدم ولی پتو خز دار گرمه گلم
خز دار حتی برا زمستون هم جالب نیست
حالت بافت خوبه
بچه تو خز عرق میکنه
من ساده گرفتم خز دار بچه خیلی گرمش میشه
من هنوز نخریدم
منتظرم جنگ تموم بشه
من نخی خنک خریدم
من نگرفتم هنوز
ولی خز دار گرمه برا اون موقع
من هنوز نخریدم
اگر خز داره معلومه که گرمه
من هنو نخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.