۱۵ پاسخ

عزیزم باید ببری دکتر ببینه نمیشه ما نظر بدیم چیز ساده ای نیست ک

عزیزم خطرناکه ممکن بیضش پیچ خورده باشه و خدایی نکرده اگه به موقعه اقدام به درمان نکنی بیضه میمیره حتما ببرش دکتر

بنظرم دکتر کلیه ومجاری اطفال انلاین ویزیتش کن

یک دکتر اورولوژی پیدا کن ببرش پشت گوش ننداز گناه داره.هرجور شده ببرش

وای بگردم ببرش دکتر اجی 🥺

ضربه خورده یا شاید فتق شده حتما حتما حتما ببر دکتر

فقط دکتر

اورژانس بیمارستان دولتی نبر اذیت می‌کنند ببر خصوصی

حتما ببر دکتر درد و ورم خوب نیس

عزیزم یا ضرب خورده ب اونجاش یا عفونت داره

ببین زنگ بزن اورژانس بگو ک دسترسی ب دکتر نداری ازشون بپرس راهنماییت میکنن قشنگ من چندبار زنگ زدم

ازش بپرس ببین ضربه نخورده بهش

گلم ببرش پزشک اورژانس ببینه بهتره

ببرش دکتر ضربه نخورده باشه،عفونت نباشه حتما ببر دکتر

باید ببریش دکترعزیزم

سوال های مرتبط