نه عزیزم برامنودکترکم کرده فقط هفته ای دوتامیخورم دوروزمشکلی پیش نمیادبرامنوکم کرد وزنم امروزتومطب پایین اومده بودگفت دوباره زیادش کن یک روزدرمیون بخورم
شبا بخور
منم همینو شروع کردم فعلا خوب بوده واسم
خوب به دکترت بگو عوضش کنه منم به دکترم گفتم سابقه چاقی دارم برام ننوشت
اره والا خیلی اذیت میکنه منم نمیخورم
چ خوب ک اشتها رو باز میکنه
من اکتی ناتاله اشتها باز نمیکنه ک
نه بابا
منم پریناتال میخورم خیلیییی وزن اضافه کردم
یک روز درمیون میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.