۲ پاسخ

من براشام الویه درست کردم و بال کبابی برای دسر هم ژله و کیک و پفیلا و میوه شیرنی خانواده های خودمون بودن فقط تمم این شکلی شد

تصویر

اینو من حوشم اومد

تصویر

سوال های مرتبط