۱۲ پاسخ

بنظرم این

تصویر

من میخام دیراینشو اینجوری کنم

تصویر

این یکی از مامانای گهواره فرستاده بود به تم دخترت میاد

تصویر

اینم کیکش

تصویر

اینم قشنگه

تصویر

این خیلی خوبه دوسش دارم
۲ هفته دیگه تولد دخترمه میخوام این مدلی سفارش بدم

تصویر

این عالیه

تصویر

عزیزم بنرشو از کجا سفارش دادی

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

عزیزم میشه بگی بنر پارچه ای رو از کجا سفارش دادی؟
از مشهد؟

بعدم ببرش عکاسی

بنظرم نگیر تولد مفصل وقتی بچه چیزی سرش نمیشه بزار دوسالگیش بگیر که بفهمه الان یه تولد همینجور ساده بگیر

سوال های مرتبط