۱۲ تا ۱۴ ساعت خوابه. تایم خوابشم دوتا سه ساعته
برا منم حتی نصف شبم لگد میزنه بیدارم میکنه 😍😘
تو این هفته ها چون جا زیاد داره تکوناش بیشترع
ولی وقتی میای بالاتر کمتر میشه بعدا هی باید بگی این حرکتاش کم شده طبیعی
سوال منم بود خیلی شیطونه دخترم
اره از منم بخدا. همش روز و شب. حسش میکنم. زیر. خط سزارینم هست قشنگ حسش میکنم وول میخوره یا تکون میخوره خیلی شیطونه
تبریک میگم🤣🤣بیاد قرار آسایش نزاره برات
وای واسه منم همینطوریه انگار اصلا استراحت نداره
حالا اون کوچولوعه بزا بزرگ شه با زور همون ی لگدو میزنه
میگن دیدی نوزاد تو خواب میپره ؟ اینم همونه برای من که سرجمع دو ساعت خوابه خخخ
پسر منم خیلی شیطونه
حتی وقتی خواب هم هستم کلی گلد بارونم میکنه
احتمالا۰😂🤣🤣
طبیعیه
بعدا جاش که تنگ بشه دیگه کمتر لگد میزنه
بعدشم شما تو خواب حرکت نمیکنی؟
دختر منم گاهی آنقدر لگد میزنع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.