بچه من از دو ماهگی عتصاب شیره
اگه انقد بخوره تو دلم عروسی میشه
من منتظرم تعطیلات تموم بشه ببرم دکتر بزور سی تا میخوره بعد از دو سه ساعت گرسنگی بیشتر اصرار کنم خودشو میکشه عقب ادا درمیاره عوق میزنه ، غذام نمیخوره تازگی بزور با سرنگ سرلاک و فرنی میدم یکم میخوره
غذا چطور میخوره؟؟؟ من سر شیر خوردن و غذا خوردن پسرام پیر شدم بخدا
دختر منم همینجوره بخدا موهای سرم سفید شد ازبس غصه میخورم
اگر غذا میخوره کافی هست این اندازه
توروخدا راه حلی پیدا شد بمنم بگو
به منمبگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.