تب دراثرواکسن بایدچیکارش کنیم

۳ پاسخ

پاراکید بده لباس زیاد تنش نکن جوراب کلاه نزار
پاشویه کن

پاراکید نمیدی؟ پاشویه کن

چهارساعتی یکبار پاراکید روز دوم ۶ساعتی جاشو خنک کن لباس کمتر کن تنش پاشویه کن دستمال نم کن بزار پیشونیش

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان لنا و کیان مامان لنا و کیان ۶ ماهگی
مامان لنا جونی💕💕🩷🩷 مامان لنا جونی💕💕🩷🩷 ۵ ماهگی