من خوشم اومد رنگ مورد علاقمم هست
من دوست ندارم اینجوری
بنظر من نه دیگه سلیقه ای هس
تنوعه دیگه ی مدت بنداز رو گوشیت دوباره عوض کن
من دقیقن همین رو دارم هم قاب هم بند رنگ بنفش تازه خرگوش هم داره کجاش زشته واقعن
شوهرم گرفته خوشم نمیاد من ساده دوس دارم بدون طرح واین آویزها ....
بچگونس ولی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.