شیرخشک ببلاک پوشک
قشنگن بنظرتون نمیدونم خوشم نیومد

تصویر
۷ پاسخ

من خوشم اومد رنگ مورد علاقمم هست

من دوست ندارم اینجوری

بنظر من نه دیگه سلیقه ای هس

تنوعه دیگه ی مدت بنداز رو گوشیت دوباره عوض کن

من دقیقن همین رو دارم هم قاب هم بند رنگ بنفش تازه خرگوش هم داره کجاش زشته واقعن

شوهرم گرفته خوشم نمیاد من ساده دوس دارم بدون طرح واین آویزها ....

بچگونس ولی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 ۱۲ ماهگی