من اصلا کمردرد ندارم حتی وقتی پریودمیشم
فکرکنم خیلی زیاد به تبحردکتری ک بیحسی تزریق میکنه بستگی داره
ارع دقیقا منم همینجوریم🥲
من طبیعی همین طور هستم می خوابم می چسبم به زمین به سختی بلند می شم بلند هم که میشم یه چند قدم باید بردارم تا کمرم راست بشه زایمان قبلیم بعد ۱سال خوب شدم
واااای اره ب شدت درد داره
بیشتر برای دوران بارداری هست، بالاخره یه وزن سنگین رو مدت ها حمل کردی و گودی کمر بیشتر شده
واای آره اصلا خیلی بدجور درد میکنه بچه رو زیاد بغل میگیرم دردش وحشتناکه بنظرت خوب میشه؟
من تا ی کاری میکنم شبش از کمردرد تاصبح بیدارم
دکتر به من گفت همش مال بی حسی نیست مال سنگینی حاملگی هرچی بیشتر اضاف کرده باشه ادم معلومولا کمر درد میگیره
من طبیعی بودم ولی بخاطر بی حسی کمر درد دارم گاهی اول زایمان کردم خیلی چایی پرنگ نسکافه کافیین خوردم تاثیر داشت بی حسی از کمرم بیرون. رفت خیلی وحشتناک بود یاد م میاد 😩😭
ولی الان فقط زیاد میشینم یا فشار بهم بیاد کمرم میگیره با شال محکم میبندم اوکی میشه.
دقیقااا کمرمیعنی بدجور درد میکنه ها یکمی خمو راست میشمدیگهههه نابودم میکنه
من اصلا عارضه نداشتم
به این شدت ن ولی اره برو استخر راه برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.