نی نی خودشو سفت میکنه😍🥹
بخاطر بچه اس
خودشو یه گوشه جمع میکنه
اگه درد و لکه بینی باهاش داشتی خطرناکه اگه نداشتی طبیعیه.
عزیزم اگر یه سمت یهو سفت میشه انگار گرد میشه اون نی نی هستش حرف بقیه رو گوش نده منم اینجوری میشم بعد تکون هم میخوره جدیدا 😁😁
منم تا الان دارم این حالتارو انقباضه. اگ با درد باشه باید بری بیمارستان
دست بزن اگ شکمت سرد بود یعنی اره از اونه با استراحت خوب شد چند دیقه ای مشکلی نیست ولی اگ همراه با درد اینا بود برو.دکتر
سرما
و میگن دختر بچه بیشتر خودشو سفت میکنه
اه شماهم دارید منم دارم نمیدونم چرا آخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.