دلیل اینکه گاهی اوقات شکم سفت میشه چیه؟😬
بخاطر سرماست؟

۷ پاسخ

نی نی خودشو سفت میکنه😍🥹

بخاطر بچه اس
خودشو یه گوشه جمع میکنه
اگه درد و لکه بینی باهاش داشتی خطرناکه اگه نداشتی طبیعیه.

عزیزم اگر یه سمت یهو سفت میشه انگار گرد میشه اون نی نی هستش حرف بقیه رو گوش نده منم اینجوری میشم بعد تکون هم میخوره جدیدا 😁😁

منم تا الان دارم این حالتارو انقباضه. اگ با درد باشه باید بری بیمارستان

دست بزن اگ شکمت سرد بود یعنی اره از اونه با استراحت خوب شد چند دیقه ای مشکلی نیست ولی اگ همراه با درد اینا بود برو.دکتر

سرما
و میگن دختر بچه بیشتر خودشو سفت میکنه

اه شماهم دارید منم دارم نمیدونم چرا آخه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۲ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری