۳ پاسخ

وای ن پسر من برای دندون بالاییش خیلی گریه میکنه بی قراره جیغ میزنه
در صورتی ک برای پایینی اینجور نبود

دختر من دندون بالاییش داره در میاد یه هفته هست فقط جیغ میزنه و تب داره اصلا آروم و قرار نداره درصورتی ک دندون پایین اینجوری نشد

فععععک نکنم

سوال های مرتبط