خانما کسی بلده ترشی شاتوت درست کنه
شیر خشک شیشه شیر دل‌درد

۷ پاسخ

ما اینجوری درست میکنیم
بزار اول پیمونه هارو بگم
به ازای هر ۱ کیلو شاتوت ۲ لیوان سرکه و ۲لیوان آب میریزم نمکم خب میزانش دلخواه من ۱ قاشق میریزم و ۱ قاشق سیاهدانه و ۱ قاشق ادویه ترشی
ببین اول اینکه باید شاتوت هات نارس باشه تا خوب در بیاد وگرنه له میشه همش
نیازم نیست چوبشو بگیری فقط همونجوری آروم بشور و بزار خشک شه
حالا آب و سرکه رو باهم مخلوط کن بزار رو گاز تا به جوش بیاد بعد نمک و ادویه ترشی رو بزن یه دوتا قل دیگه بخوره
بعد همونجور که گاز روشنه شاتوت هارو بریز بزار ۱۰ دقیقه دیگه قل بخوره
بعد برش دار و بزار کامل سرد شه
حالا بعد که خنک شد توی ظرفی که میخوای بریزش و لابه لاش سیاهدونه بریز
درشو ببند بزار یخچال سه چهار روز بعد آمادست
یه سری نکته هم داره

اره بیا تا بهت بگم

شراب شاتوت شنیدم ترشی نه

تو تلویزیون دیدی ؟🤣🤣الان نشون میداد

جا ما هنوز توت ها درنیامده.

با اینکه نخوردم و ندیدم تاحالا ولی هوس کردم
باید خوشمزه باشه😂😂

مگه شده شاه توت ها.

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان روژینا مامان روژینا ۸ ماهگی