این مارک بگیر میخوره
من بیمارستان گفت قاطی کن نکردم این مارک گرفتم میخوره اونی که بهداشت داده رو دوست نداره ابن مزه هلو میدع
مارک ویواکیدز عالیه راحت میخوره بچه
از داروخانه بخرید طعم داره و راحت میخوره
برای درمانگاه حالت روغنی و بیمزست
بچه منم نمیخورد
خطرناک ممکنه بچه مسموم بشه نکن اینکارو دکتر بم گفت هر قطره ویتامین یا داذویی ب بچه میدی ی رب بد شیر دادن یا ی رب قبل شیر دادن باشه وگرنه بچه بالا میاره یا معدش درد میگیره
دکتر ب من گف بکنم
چرا قاطی کنید ؟ طعما و مارکای مختلف رو امتحان کنید مطمئن باشید میخوره
من بچم دو ماهه نخورده متاسفانه
من میدم همین جوری خالی میخوره
چه فکر بکری 😁 میخوره بچه ؟
مگه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.