۲ پاسخ

نه نترس چیزی نمیشه منم دیدم اطرافم که زدن
ولی کلا سعی کن زیاد نزنی براش دگزا

ضرر چی؟پسر منم تبش پایین نمیومد زدن خوب شد

سوال های مرتبط

مامان درسا و ماهد مامان درسا و ماهد ۸ ماهگی
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان افرا🌱🥺 مامان افرا🌱🥺 ۷ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی