پریود میشی عزیزم نگران نباش...منم این ماه ۱۰روز اینطورا عقب انداختم فک کنم بخاطر استرس و این چیزاس و شایدم تغییر فصل ...مراقب خودت باش سنت کمه جلوگیری کن فعلا تا چهار پنج سال دیگه یخورده از جوونیت لذت ببر!!بچه داری خیلی سخته 🫤منکه بعضی وقتا روحمم از خستگی درد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.