۱ پاسخ

پریود میشی عزیزم نگران نباش...منم این ماه ۱۰روز اینطورا عقب انداختم فک کنم بخاطر استرس و این چیزاس و شایدم تغییر فصل ...مراقب خودت باش سنت کمه جلوگیری کن فعلا تا چهار پنج سال دیگه یخورده از جوونیت لذت ببر!!بچه داری خیلی سخته 🫤منکه بعضی وقتا روحمم از خستگی درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان درسا و ماهد مامان درسا و ماهد ۸ ماهگی