عدد تیروئید ۰‌۵۰ هست . نرماله ۹ هفته بودم

تصویر
۳ پاسخ

این عدد خوب و نرمالیه نیاز ب دارو هم نداره...سوالات این مدلی تخصصی اینجا نپرس که راهنمایی اشتباه بگیری

دکتر غدد میگه نرماله

قرص میخوری؟
باید بین ۱ تا ۲.۵ باشه
اگه قرص و اینا نمیخوری پرکاری داری

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۶ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان دیانا خانم 🩷 مامان دیانا خانم 🩷 ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری