این ازپایش تیروئید نرماله یا نه

۴ پاسخ

خوبه خداروشکر

اوکیه

پس چرا میگن باید تیرویید بین ۴ تا چهارو نیم باشه

اینا.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان تودلی:) مامان تودلی:) هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کرار مامان کرار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی