بچه ها میتونیم ببندیم سوتین الان ها

۵ پاسخ

من ک فردای زایمانم توی بیمارستان بستم راحت باشی باهاش .

من میبستم. یه سوتین راحتی ببندچون سنگینی می‌کنه بیشتر درد میاد.

نبندی بهتره میگن شیر پس میزنه

من ازهمون اولش بستم

چرا الان؟چرا نبندی؟

سوال های مرتبط

مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی