نه ببند حتما آویزون نشه سینه هات
ببند ولی یکم شل سفت نباشه ک سینت شیر توشه درد بگیره
ببند ربطی نداره سینه هات شل و آویزون میشه بعدا
سینه هات میفته بعدا اگه نبندی.من نیم تنه مپوشم تو خونه و بیرون سوتین
آره ببند ولی سایز بزرگ تر
منکع میبندم
اگه نبندی که شیرت همش میریزه رو لباس هم حیف میشه هم لباسات کثیف میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.