دوران شیردهی سوتین ببندیم مشکلی ندارد؟

۷ پاسخ

نه ببند حتما آویزون نشه سینه هات

ببند ولی یکم شل سفت نباشه ک سینت شیر توشه درد بگیره

ببند ربطی نداره سینه هات شل و آویزون میشه بعدا

سینه هات میفته بعدا اگه نبندی.من نیم تنه مپوشم تو خونه و بیرون سوتین

آره ببند ولی سایز بزرگ تر

منکع میبندم

اگه نبندی که شیرت همش میریزه رو لباس هم حیف میشه هم لباسات کثیف میشن

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی