من میبندم فرقی ام نداره
من ببندم شیرم کم میشه هروقت باز بزارم شیرم زیادتر میشه میره روی لباسام
مم از روز اول میبندم
اگر نبندیم که کل هیکلمون میشه شیر و درد میگیره سینه
خداروشکر شیرمم خوبه
من هم بچه اولم هم دومی سوتین میذارم از روز اول، مشکلی فعلا برام پیش نیومده و شیرم هم خوبه خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.