۴ پاسخ

من میبندم فرقی ام نداره

من ببندم شیرم کم میشه هروقت باز بزارم شیرم زیادتر میشه میره روی لباسام

مم از روز اول میبندم
اگر نبندیم که کل هیکلمون میشه شیر و درد میگیره سینه
خداروشکر شیرمم خوبه

من هم بچه اولم هم دومی سوتین میذارم از روز اول، مشکلی فعلا برام پیش نیومده و شیرم هم خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی