۱۰ پاسخ

میفهمی دارن رو شکمت دست میکشن و انگار دست میکشن روی بدنت ولی درد هیچی نمیفهمی

لحظه ی که بی حسی میزنن انقد خوبه اگر تازه متولد شدی کل بدنت ارومه بدون هیچ دردی سبکی

بی حسی میزنه قشنگ حس می‌کنی یکی یکی ستون مهره هاتو آمپول میزنن و موقع عمل میفهمی که بچتو از شکمت در میارن یا شکمت تکون میخوره ولی دردی اصلا حس نمیکنی

درد که معلومه نداره ولی متوجه مراحل میشی و اوجش اونجاست که بچه رو می‌خوان در بیارن انگار یه چیزی از تو وجودت دارن میکنن من اون لحظه نفس تنگی میگیرم

اصلا یه زره درد داره

نه اصلا چیزی متوجه نمیشی کاملا بی حسی من ک حسشو دوست داشتم اولین بار بود ک فارغ از هر کاری و هر چیزی راحت برای خودم دراز کشیده بودم بقیه اینور اونورم میکردن🤣🤣🤣🤣
فقط اون لحظه به بچه فک میکردم ک حالش خوبه شبیه کیه زود بیارن پیشم بغلش کنم

هیچی نمی فهمی حتی پاهاتم حس نمیکنی

نه هیچی

ن هیچی نمیفهمی

نه من ک هیچی نفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد