کسایی که تجربه زایمان تو ۳۷ هفته دارن میشه بگید چجوریه

۳ پاسخ

خوبه .زودتر سبک میشی من ۳۷ هفته بودم بچم ۳۵۰۰ .دستگاه نرفت .مشگلی نداشت.حتی بچم زردی نگرفت .خود سزارین یه مقدار بعدش چالش داره یک هفته خب ۷ لایه پاره شده بدن راه رفتن .نشستن یکم سخته .کم غذا میشی.بیخوابی میگری تا بدنت با چرخه خواب جدید عادت کنه وگرنه بعد بک هفته اوکی میشی هم روحی هم جسمی ولی خب ن ک یادت بره بخیه ها داخلی تا ۶ .۷ ماه نباید سنگین کار کنی .دکتر من میگه سنگین ترین چیزی ک بلند میکنی اونم چون مجبوری بچت نگی بچم ۴ کیلو پس میتونم هندوانه کوچیک بلند کنم ن اصلا

خیلی راحت بچه کامله
۳۷ هفته و ۶ روز دخترم به دنیا اومد با وزن ۲۶۰۰ کامل بود و با خودم اومد بخش و باهم مرخص شدیم رفتیم خونه

دیگه بچه کامله عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نیهان 🌸🩷 مامان نیهان 🌸🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی