سلام بچه ها آزمایش گلوکز که دادم جوابش چجوریه؟

تصویر
۴ پاسخ

ناشتا که خوب بوده خداروشکر
۱ ساعت بعد خوردن‌گلوکز بالا بوده
نشون‌دکترت باید بدی بهت راه حل بده احتمالا برات رژیم بنویسه

بالاست عزیزم

قند یک ساعتت بالاس

قند یکساعتت بالاس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد