این دیگه چه مدلشه

تصویر
۱۰ پاسخ

فک کنم همین اسهالم جزو نشونه زایمانه

دوش گرفتم دیگه نیم مین دیگه میرم پیاده روی

معلومه درد زایمانه
یه دوش بگیر شیو کن کامل ،ساکتم دم دستت بذار

این انقباضا منظمه انشالله وقت زایمانته برو یه دوش اب گرم بگیر وسایلاتو اماده کن یکم ورزش کن که دردات بیشتر بشه بعد برو بیمارستان

وای منم درد دارم
دیشب تا صبح نخوابیدم
عرق میکردم
خوابالو بلند شدم چهار دست پا شدم
همسرم کمرمو ماساز داده
تند تند درد می‌گرفتم
دیگ دم دم صبح ولم کرد
خداکنه درد زایمان باشه

اسهالم شدم ممکنه ازاین باشه؟

نمیدونم این چه مدلیه

میپیچه دلم بهم

درد دارم

برو دوش آب گرم بگیر بعد بیا راه برو نشین

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی