۵ پاسخ

منم داره ۲ سال میشه عروسی کردم و باردار نشدم منم میخام قرص و آمپول بزنممممم

سلام گلم شما آمپول آزاد سازی زدی یا دارو خوردی؟

دقیقا منم اینجورم انقد درد میکشم هرلحظه احساس پریود شدن میکنم

طبیعیه منم همینجوری بود بعد این دردها دو روز هست یه روز نیست کشاله رانم هم همین طور بود دردش انقدر زیاد میشه تا مچ پام درد میگیره

وای منم اینجوریم الان حس میکنم میخام پریود بشم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری