بچه مک بزنه را میافته
مایعاتو شیرینی بخور
پرتئین کبابی یا آبپزی بخور
قطره شیرافزا عالیه از داروخونه بگیر
اصلا چیز دیگه ای جز مایعات و غذاهای مقوی نخور من یکی دو روز نداشتم شیر الان همجای خونه شیری شده سینه هام سنگین بیشتر شیرمو ک میدوشم میریزم دور روز سوم ک بهش میگن تب شیر میگیری انقدر زیاد میشه فقط این دو روز سعی کن شیشه ندی با قطره چکان بده هرچی میدی ولی به اونم عادت نکنه بزار مک بزنه حتی اگه درد داری من زیاد نزاشتم الان سر سینه ام و سخت میگیره
بعد از حموم سه روزگی شیرت میاد
تا ۴ روز نمیاد در حد قطره ای
من دیروز فقط یکیش قطره ی داره شیر خشک دادم دخترم الان سینه ام نمیگیره ورهم کردن درد سینه دارم 😭
اگه طبیعی هستی برو حمام
فقط بچه مک بزنه کم کم شیر خودش میاد
با شیردوش دستی اولش بدوش راه میوفته
هیچی خودش بعد 3.4روز ابشاری میاد
بعدم دو سه روز بچه مک بزنه در میاد خودش
قرص شیرافزا میخوردم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.