بچها چیکار کنم سینم‌ شیر بیاد؟

۱۲ پاسخ

بچه مک بزنه را میافته
مایعات‌و شیرینی بخور
پرتئین کبابی یا آبپزی بخور

قطره شیرافزا عالیه از داروخونه بگیر

اصلا چیز دیگه ای جز مایعات و غذاهای مقوی نخور من یکی دو روز نداشتم شیر الان همجای خونه شیری شده سینه هام سنگین بیشتر شیرمو ک میدوشم میریزم دور روز سوم ک بهش میگن تب شیر میگیری انقدر زیاد میشه فقط این دو روز سعی کن شیشه ندی با قطره چکان بده هرچی میدی ولی به اونم عادت نکنه بزار مک بزنه حتی اگه درد داری من زیاد نزاشتم الان سر سینه ام و سخت میگیره

بعد از حموم سه روزگی شیرت میاد

تا ۴ روز نمیاد در حد قطره ای

من دیروز فقط یکیش قطره ی داره شیر خشک دادم دخترم الان سینه ام نمیگیره ورهم کردن درد سینه دارم 😭

اگه طبیعی هستی برو حمام

فقط بچه مک بزنه کم کم شیر خودش میاد

با شیردوش دستی اولش بدوش راه میوفته

هیچی خودش بعد 3.4روز ابشاری میاد

بعدم دو سه روز بچه مک بزنه در میاد خودش

قرص شیرافزا میخوردم من

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام🩷 مامان تیام🩷 ۸ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی