اصلا زیر یکسال ممنوعه 😑😑
اب پرتقال اسیدیه کلا نباید بدی
دکتر به من گفت ابمیوه خیلی کم بهش بده
من دو سه بار دادم بعدش بالا اورد
دیگه ندادم
آب پرتقال و اصلا خوده پرتقال جز مرکبات هس و اصولش بالای یک ساله.ولی نهایتا حداقلش باید تا ۸ ماه تمام صبر کنی
پزشک ب من گفتن زیذ یکسال مجاز نیست
سلام گلم من پر شدم میشه درخواست بدی داشته باشمت
آب پرتغال اسید داره بهتره ندی
آب سیب بده
به طور کل آبمیوه زیر یکسال ممنوعه ، حتی طبیعیش، خود میوه رو میتونی بدی بخوره ، البته مرکبات مثل پرتقال اسیدیه و پرز معده رو نابود میکنه و زمینه ساز زخم معده در سن کم میشه ، بهتره بالای ۱۰ ماه مصرف بشه
پرتقال اسیدی هست هرروز ندی بهتره اما. چند روزه یه بار اشکال نداره
ازاین جهت ک سن بچتون کمه
عزیزم من گروه مامانای بچه دار زدم با موضوع ایده غذای بچه هامون. بخور و نخور ها
اگه فک میکنی بدردت میخوره ایدی ایتا یا روبیکاتو بده عضوت کنم
آب پرتقال زیر یکسالگی مجاز نیست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.