۶ پاسخ

چ دیر

🥹ای جانم خوشگل پسررو...
عزیزم پسر بزرگت حسودی نمیکنه😵‍💫من پسرم بعد اومدن خواهرش دیوونه مون کرده از بس بهونه میگیره😫خیلیم بهش توجه میکنیم ولی باز حسودی خودشو داره بنظرت بهتر ویشه

عه همسن پسرمنه مهدیار ۱۸ابان بدنیا اومده
واکسن ۴ماهگی زدی چندکیلو بود؟ وزن تولد چقد بود؟
مهدیار که تولد ۳۳۶۵ بود ۴ماه ۶روزگی ۶۹۰۰ بود خیلی وزن گیریش کمه نمیدونم چرا

ای جونم مبارکش باشه
پسر من غلت میزنه و اسباب بازی میگیره میبره سمت دهنش
از دیروز هم همش دستش رو چشمشه

جدی اینارو ثبت میکنید

ماشا االله

سوال های مرتبط

مامان سورنای قندعسل💚 مامان سورنای قندعسل💚 ۸ ماهگی