من فقط سر این بارداری که پسره از شیرینی بدم میاد .لواشک هم زیاد میخورم
ربطی به علایم نداره من همه علایمم پسره بود
ولی دکتر تو انتی مطمینی گفت دختره
حالت تهوع و استفراغ شدید
از شیرینی بدم میاد عاشق چیزای ترش و شور و دوغ ام، پوستم تیره شده و جوش ریز زدم بچه ام دختره
من از گوشت بدم اومد
ماهی و مرغ و پرتغال و انار خیلی دوست داشتم و ترشی و شوری بچمم زود تکون خورد
دختره
ولی خیلی خسته و خوابالود بودم اوایل
من فقط چیزای شیرین میخورم، خواهرم شوری و بچه هر دومون پسر هست خیلی فرمول درستی نیست اینا فقط واسه سرگرم کردن خانواده تا زمان سونوگرافی هست😉
اوایل بارداری سردرد کمردرد شکمم سرد بود تهوع نداشتم میام به شوریجات بود
به نظر منم اصلا ربطی نداره به ویار من خودم مرتب ترشی میخورم ولی دختره امامیگن پسر ی جاسفت میمونه حسش میکنی ولی دختراینجوری نیست و دخترزودترتکون میخوره
این چیزا زیاد درست نیست . ولی من تا الان هیچ گونه علائم تهوع و درد معده و نمیدونم چی و چی رو نداشتم . و عاشق آلو خشک و لواشک .... بچمم ک پسر شد
حالت تعوع و ویار شدید با سر درد پسره برای من
من شوری ترشی و سرمارو دوست دارم حالت تهوع ندارم و پسره ولی سر دخترم حالت تهوع شدید و شیرینی
من سر دختر پسرم زیاد علائمم فرق نکرد فقط سر پسرم یک خطر رو شکمم افتاد. .تهوعمزودتر از بین رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.