یا بخاطر بوسه
یادا بخاطر شیرته
شیرت شیرینه
یا حساسیت به پروتئین گاوی هست یا کسی بوسش کرده
راستی دستش هم نذار کسی ببوسه چون از این ب بعد کم کم دستشو میخوره بچه
اگر آلودگی های دهان آدما روی دستش بشینه ،بچه مریض میشه
یا گرمی
یا بوس و تماس پوستی
یا طبیعیه جوشای نوزادیه
بچه من کل صورتش اینجوری بود چند تا دکتر بردم هرکدوم یکی از این دلیل ها رو گفت
یکی از دکترا گفت نوزاد ها تا ۱ماه و نیم طبیعیه اینجوری بشه صورتشون خودبخود خوب میشه چیزی نمالید
حمام ولی براش خوبه
گرمی خوردی
بخاطر بوس کردنه نزار کسی بوسش کنه برو از دارو خونه یک پماد بگیر بگو حساسیت کرده خوب میشه
دخترمنم صورتش اینجوری شده اجازه نمیدم کسی صورتشو ببوسه
حتما بخاطر بوس کردن اطرافیان اینجور شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.