۴ پاسخ

وای دقیقا ما سمت فلاورجانیم افتضاح بود
از ساعت ۳ صبح تا ۵ صبح یه بند میزد
شیشه ها میلرزید خونه تکون میخورد یه وضعی
من از ترس حالت تهوع و معذرت میخوام استفراغ داشتم

وای خیلی بد بود
من خانه اصفهانم

خونه تکون خورد

حتما شما هم مث من دیشب از صدای ا ن ف ج ا ر پریدی☹️ خیلی بد بود منم پریدم دل درد گرفتم

برو یه دوش بگیر سبک شو شیاف بزار بخواب خوب میشی زود

سوال های مرتبط