جنین شما از هفته چندم چرخید سفالیک شد؟؟؟

۱۸ پاسخ

جنین من سونو رشد از سفالیک چرخید بریچ شد

۲۹ هفنه چرخید

من ۲۹ هفته رفتم بریچ بود . امروز حس کردم یه چیز بزرگ و سفتی اومد زیر سینه ام. البته سرش بغل سینه بود .خداکنه سفالیک نشده باشه

۳۲هفته زیر دستگاه سونو چرخید😂😑

۲۸ هفته

۳۲هفته

قبل سنو وزن عرضی بود دیگه دوبار تا الان سنو وزنم رفتم سفالیکه

از انومالی بود
30 هفتم رفتم سفالیک بود
کلا آماده باشه برا شیرجه

سونو ۲۸هفته ک رفتم سفالیک بود

۲۶ هفته

هنوز سونو نرفتم خداکنه سفالیک باشه

بر وزن رفتم سفالیک شده بود
فعلا هم نچرخیده

من از ۲۸ هفته که رفتم سونو رشد تا ۳۴ هفته که دوباره رفتم چکاب سفالیک بود

38 هفته

منم یکی دو هفته پیش سونو دادم بریچ بود برام دعا کنین بچرخه

تا چند هفته بریچ باشه سزارین میزنن واسمون؟

۳۱هفته

۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان پانیا مامان پانیا روزهای ابتدایی تولد
مامان جونه دل❤️ مامان جونه دل❤️ ۱۰ ماهگی