آرزو داشتم سزارین بشم متاسفانه بچه چرخید سفالیک شد😂😂

۱۳ پاسخ

😂😂😂😂😂

هنوز وقت داری ممکنه بچرخه

خب بچرخه بازم میتونی سزارین کنی خودتو

آرزو داشتی؟
چه آرزوهای عجیب و سختی دارید.

منم همینطور.
برای طبیعی میخای کدوم بیمارستان بری

همچنین😂

یچه هر روز میچرخه معلوم نمیکنه من بیمارستان بستری بودم پریروز سفالیک بود دیروز مایل ب بریچ شد دوباره گرفتن وقت ترخیض سفالیک شد

دکتر من۳۰تومن میگیره عمل میکنه 😞🤦

مثل من😢 فک کنم نامه از روانپزشک ببری اوکی شه

بچه مدام درحال چرخشه

عزیزم هنوز جا برای چرخ هست
تا بالای هفته ۳۵ یا ۳۶ کم‌کم مشخص میشه

مبارکه هرچی صلاحه

با دکتر صحبت کن نامت درست کنه
دستمزدش بگیره

سوال های مرتبط

مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ ۲ ماهگی