سلام خانما عصاره قلبم و چطوری درست کنم؟؟

۴ پاسخ

من میگیرم همونجا برام چند تیکه می‌کنه
بعد میارم تمیز میشورم و میذارم‌با آب بجوشه یکم بعد اون آب و میریزم میره بعد دوباره یه آب میزنم بهش و قابلمه رو پر آب میکنم زردچوبه میزنم برگ بو میندازم با یه پیاز میذارم شب تا صبح میپزه کامل عصاره گیری میشه و صبح از صافی ردش میکنم
بعد میریزم تو قابلمه میدارم یخچال بمونه تا خودشو کامل بگیره در آخرم میذارم‌بیست ثانیه رو گاز تا از قابلمه به راحتی جدا بشه بعد میندازم رو سینی و قاچش میکنم

اول قلبت 😅🫀 رو بزار یه دور با اب بجوشه خون و ایناش بیاد بیرون بعد دوباره اب بریز با پیاز درسته برگ بو و یکم زردچوبه و دارچین اگه دوسداشتی ، بعد درش رو بزار رو حرارت خیلی کم هفت هشت ساعت بمونه تا قشنگ عصاره ش خارج بشه بعد صافش کن و استخون جدا کن بقیه ش هم میتونی با گوشکوب برقی خوب له کنی به عصاره ت اضافه کنی

قلبت حیفه🥺

قلبتو عصارشو نگیر 😔😔بذار بمونه

سوال های مرتبط

مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی