۷ پاسخ

من زردی دخترم ۱۵.۶ بود. خودم ترنجبین و شیرخشت و انار خوردم و گرمیجات نخوردم و تند تند بهش شیر دادم تا مدفوعش زیاد باشه و زردیش دفع بشه. به کل بدنش هم روزی دو بار عرق کاسنی مالیدم. باید خنک هم نگهش داری و زیاد نپوشونیش. میتونی دستگاه فتوتراپی هم از تجهیزات پزشکیا بگیری تو خونه زیر نور بذاریش.

از داروخانه قطره زردی براش بگیر... اگه انار پیدا کردی اب انار طبیعی هم بدی زردیش پایین میاد.. اگه لامپ مهتابی معمولی از این سفیدا.. یا چراغ خوابی که لامپش مهتابی سفید باشه بزاری بالا سرش پایین میاد

خب ببرید اورژانس اطفال‌...زردی رو شوخی نگیرید

والا بچه من 11نیم دکتر گفت نمیخاد دستگاه بزاری. شیر زود زود بده گرمی نخور بچه رو گرم نگیر حتی قطره بیلی هم نداد گفت بچه رو بد حال می‌کنه
اگه شیر خشک میدی هم ک تند تند شیر خشک بده

شیر بده زود زود بهش مدفوع و ادرار چک کن خوب باشه، اگه شیرت کمه کمکی بده
دستگاه هم میتونه بگیری تو خونه بزاری ولی با دکترت مشورت کن
اسنپ دکتر هم هست اگه الان دکتر خودت نیست، اونجا متخصص اطفال مشاوره بگیر

مهتابی اجاره کن ببر خونه لباس نینی در بیار بزارش زیرش

شیر زود به زود بده بهش

سوال های مرتبط